perjantai 22. elokuuta 2014

Isä olen täällä, maailman toisella puolen, äiti älä pelkää, kyllä pidän itsestä huolen

Untitled
1. Mun kaikki boarding passit kaikille kolmelle lennolle, oli niiiin huojentunut kun saavuin vihdoin Tampan lentokentälle. Lensin siis Lontoo- Chicago- Tampa, kokonaisuudessaan noi lennot kesti 24 tuntia ja kun edellisenä yönä ei ollut paljon nukuttanut, valvoin sellaset kepeet 48 tuntia putkeen, joten olin aika zombina ku tapasin mun perheen ekaa kertaa. Heathrown kenttä oli aika kamala mun mielestä, onneks muutamat muut vaihtarit oli mun kanssa samassa tilanteessa ja niiden kanssa yhessä selvittiin siellä. Ja vikalla lennolla kirjaimellisesti pidin käsillä silmiä auki. Muuten suju hyvin! 2. Vikan lennon aikana ulkona salamoi ja meitsi katto silmät pyöreenä että apua mehän pudotaan kohta, mut muut matkustajat vaan jillisti lueskeli lehtiä ja muuta. Kysyin siitä mun host-vanhemmilta ja he sano, että se on aivan normaalia. Tampa Bayssa ukkostaa kai eniten koko maassa! Nytkin taitaa olla ukkonen. 3. Ekana päivänä sateisella Clearwater Beachilla, toi näytti upeelta sateisenakin, voin vaan kuvitella ton aurinkoisella ja selkeellä säällä. 4. Maisemakuva Bahama Breeze nimisestä ihanasta ravintolasta. Täällä rantaravintolat on kun suoraan jostain OCstä, aivan mielettömiä!
Untitled
1. Toinen kuva Clearwaterista. 2. Meitsi omatoimisella lenkillä 7 aamulla whaaaat? 3. Ei ne kovin pitkiä ollu mutta ainaki jotain tuli tehtyä omatoimisesti! Oon tosi huono saamaan mitään aikaan omatoimitreeneissä, joten olin yllättyny siitä, että tein myös lihaskuntoa yks päivä! (Tulin muuten älyttömän kipeeks kaikkialta mut ei nyt puhuta siitä XD) 4. Sadetta(ko)? Se on vähän sillä lailla, että jos täällä sataa, niin sitten sataa oikein kunnolla. Ei oo, onneks mun mielestä, sellasta ällöttävää tihkusadevälimuotoa. Muuten, perus meitsin tuuria, että nyt kun oon alottanu koulun niin ei oo sadepisaraakaan tullu, mut sillon kun vielä lomailin niin joka päivä sato...
Untitled
1. 2. & 4 Poolilla Brinxien kanssa! Se on kova tyttö uimaan ja aina, jos joku menee uimaan Brinx on ekana hyppäämässä altaaseen. 3. Lähestulkoon ainoo sooda, niin kun nää täällä sanoo, jota juon täällä, sokeria ja kaloreita nolla ja silti niin hyvää! Tosin en juo totakaan kovin usein, kun vähän epäilen ettei mun vatsa pidä tosta erityisesti. Täällä on niin pirun kuuma, ja kun siihen vielä yhdistetään juoksu, pitää olla koko ajan juomassa. Joskus vesi alkaa tympäseen niin on kiva olla välillä jotain muutakin. Suurin osa ihmisitä juo täällä koko ajan jotain sokeripitosta, mutta siihen en aio ryhtyä!

Tässä vähän kuulumisia viimeajoilta, mun pitäs kirjottaa teille varmaan koulusta postaus, sillä luulen että teitä kiinnostais se? Ja cross countrysta ajattelin kans kirjailla samalla. Tällä hetkellä menee hyvin ja oon hyvällä tuulella! Oon onnellinen, että pääosin tunteet on positiivisia melkein koko ajan. Mutta aion kuitenkin kirjottaa todenmukasesti kaikesta tänne, eli jos sattuu olemaan huono päivä tai kova ikävä kotiin, aion kirjottaa siitäkin. Jos tätä joku tuleva vaihtari lukee, en halua sen saavan aivan liian tarunomaista kuvaa tästä seikkailusta haha.
PS. I'm going to start writing translation in English so Terri and Andrew can read this also! They are so curious what I'm writing here ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti