perjantai 27. helmikuuta 2015

Arkea tähän väliin

Noniin, mitäs sitä onkaan viime aikoina tullut tehtyä. Itekin pitää ihan muistella kun tuntuu, että aika vaan viuhtoo ohitse. Muutama päivä sitten tuli 200 päivää täyteen täällä ja jonkun viikon päästä tulee 7 kuukautta. Kaverit, se on pitkä aika se! Kotiinpaluuajankohdastakin pitää alkaa jo keskustelemaan ja uhraamaan ajatuksia sille. Lisäksi hain kesätöitä jo muutamista paikoista ja ensi viikolla teen kurssivalinnat ensi vuodelle. Meikän välivuosi koulun kanssa alkaa kohta olemaan loppusuoralla ja to be honest, ensi vuosi pelottaa. Täällä oon menny niin helpolla ja tiedän, että kotona se pänttäys pitää alottaa ja vielä aikamoisella tahdilla. Tässä oon nyt pähkäilly, että moneenko vuoteen sen lukion vedän ja päädyin yrittämään 3,5 vuotta. Neljä ja puoli vaihtovuoden kanssa... Huhhuh. No juu, ei siitä Suomi-elämästä sen enempää siirrytään tänne Atlantin toiselle puolelle.
Untitled
1. Nää kuvat on jo vanhoja! Mitähän tää nyt olis Suomeksi, mutta tehtiin tie dye erilaisille vaatteille Katien ja muiden kanssa. Oli sika hauskaa!! Haha, mun kaikki Suomikaverit ei ihan niin syttyny mun tuotoksille, mutta aion tehä tätä teidän kanssa ens kesänä varokaa vaan. Homma oli sotkuista, mutta super hauskaa kuten sanottu. 
2. Busch Gardensissa myös joskus tammikuussa, äiti ja isä, ostan teille palmun- ja limepuuntaimet ja lähetän sinne! Aika hyvin varmaan menestys siinä lumen seassa, vai mitäs sanotte. 
3. Rakastan meidän hot tubia ja jos ressaa niin meen sinne. Hyvä rentoutus! 
4. Yhden neighbourhoodin yleinen uima-allas näytti mun silmään ihan joltain luksusresortin altaalta XD mun paikalliset kaverit oli ihan että mikäs tässä nyt on niin kummallista, kun kuvailin siellä ympäriinsä. Mä vastasin, että tulkaapa Suomeen käymään niin ymmärrätte.
Untitled
1. Tästäkin on jo aikaa, käytiin shoppailemassa aleissa ja tältä näytti Footlockerin tyttöjen kenkäosasto. Ei paha. 
2. & 3. Ihanat Taylor ja Salma myöhäisillan treenissä 
4. Taylorin kanssa Froyossa ja pelattiin tammea haha.
Untitled
1. Ihan jännittyneinä ennen ekaa yu-kisaa muutama viikko taaksepäin. 
2. & 3. Kyseisessä kisassa. Kuinka monella kentällä ootte nähny palmuja?! 
4. Prom-mekko-ostoksilla. Löysin aivan ihanan mekon ja oon superinnoissani.
Untitled
1., 2. & 3. Super Bowl oli super makee kokemus täällä ja kyllä siinä itellekin tuli kylmät väreet moneen otteeseen, vaikken ole amerikkalainen tai tunne itteeni kovin jenkkimäiseksi. Peli pelattiin New England Patriotsien ja Seattle Seahawksien välillä. Peli oli tosi jännä ihan viime hetkille asti, mutta ihan vikoilla hetkillä se ratkes Patriotsien eduks, JES! Juuso muista meidän veto ;) Super Bowlista oli kova hypetys koko tammikuun ajan ja me käytiin Terrin parhaan kaverin Super Bowl partyssa, jossa saatiin superhyvää ruokaa ja tietty katottiin peliä. Ite tykkäsin puoliaikashowsta, jossa esiintyi Katy Perry, mutta monelta jenkkiläiseltä se sai negatiivisia kommentteja. En oo kyllä ite nähny yhtäkään puoliaikashowta ennen heh. 
4. Otin Lucyn mun sänkyyn seuraks yhtenä iltana ja se hautas ittensä mun tyynyihin. Ei tainnu mun seura kelvata tolle hienohelmalle. Lucy yrittää kovasti olla dietillä, mutta kuten kuvastakin näkyy, ei toi meidän neito oo ihan sutjakoimmassa kunnossa.
Untitled
1. Ystävänpäivänä, josta muuten oli täällä melkein yhtä iso hype kuin jostain Halloweenista, Lexin kanssa. Ihmiset anto toisilleen lahjoja kun jouluna konsanaan ja joku pariskunta eroskin sen takia, kun ei ystävänpäiväsuunnitelmat ja -lahjat kelvannu toiselle osapuolelle. Voi vaan ehkä miettiäs senkin parisuhteen laatua.. 
2. Yks päivä brunssilla törmäsin tollasiin kuppeihin ja ilmasin tarjoilijalle, että oon Suomesta ja se intoutu antamaan noita meille oikein urakalla. 
3. So far ehkä hankalampia yksittäisiä päiviä on sattunu viimeajoille ja Wanhat ja niiden jatkot oli yks näistä. Mun Suomi-rinsessat oli kyllä niin kauniita, etten meinannu uskoo silmiäni. Olette rakkaita. 
4. No siitä trackista. Valmennus on täällä omanlaatusta ja kisoja pukkaa joka viikolle, joskus jopa kaksi per viikko. Tulokset on mun kohdalla ollu ihan odotettuja, eli ei mitään kovin loistokkaita. Tosin taso täällä ei ole myöskään loistokas, joten aika keskivertotuloksilla oon voittanu ja ollu ihan kärkikahinoissa kisoissa. Mun tavote on Florida State Championshipit huhtikuun lopulla ja ainakin valmentajan mukaan se on ihan realistinen tavote. Oon hypännyt 3-loikkaa ja pituutta, sekä juossu satasta ja aitoja. Huvittavaa, kuinka näillä tuloksilla oon vähän kun pikkustara täällä ja viime kesänä Suomessa olisin ollut itsarin partaalla tällasten tulosten kanssa. Noh, toivon ja musta tuntuukin, että mun tulokset ja kunto olis nyt nousussa ja huomenna taas lähdetään kisailemaan (jenkki)enkat mielessä. Rikoin aidoissa koulunennätyksen ja sen verran voin kertoo, ettei mun aika alkanu edes viidellätoista XD

Semmosta tänne, paljon kaikennäköstä kivaa tapahtuu ihan lähiaikoina, kuten esimerkiksi viikon päässä odottava spring break! Koulussa mulle tuli siis pari uutta ainetta ja ne sujuu ihan hyvin. Vähän pelottaa ensi viikolla odottava suullinen esitys Folkloressa... Basketball classissa oon nyt päättäny, että no piru, kun täällä nyt jumitetaan seuraavat 12 viikkoa niin miksei siinä sitten pelaiskin. Suoraan sanottuna oon ihan sika huono, mut onneks ei kaikki muutkaan oo sieltä NBA:sta revästyjä. Aika ohjelmantäyteinen viikonloppu tiedossa, spring breakki tulee tarpeeseen täytyy myöntää.

P.S Kiitos äidille ja isälle kirjeistä, saivat hymyn huulille <3 samoin Mamma! Muutenkin mulla on ollut projetkina lähettää koulukuvia sinne suuntaan, mutta se on vähän jäänyt nyt. Yritän skarpata! Ja kiitos niille, jotka auttaa niistä vaikeistakin päivistä yli <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti